- -50,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 176,83 zł
Program szkolenia:
Regulamin esklepu
Polityka prywatności
Dostęp do materiału video ważny 60 dni
Czy to możliwe, żeby znając przeliczanie w zakresie 10-ciu, przenieść się od razu do świata działań na liczbach wielocyfrowych? Takie CUDa zdarzają się tylko w Montessori 😊
Niektóre dzieci po zakończeniu nauki przeliczania w zakresie dziesięciu, kontynuują linearne poznawanie liczb i przechodzą do materiałów z trzeciej grupy. Działając klasycznie, możemy w tym momencie pokazać dziecku możliwość poznania dużych wielocyfrowych liczb i działań arytmetycznych z ich wykorzystaniem.
Dzieci są już przygotowane do wprowadzenia systemu dziesiętnego:
Zachowane są znane zasady, takie jak: tworzenie porządku, dopasowywania, czy znajdowanie gradacji w kolejności. Praca zawiera zasadę izolacji trudności i znowu przechodzi od konkretnego zrozumienia do abstrakcyjnego myślenia; od chwytania do pojmowania.
Rozumienie zasad budowy systemu dziesiętnego jest bazą do działania w życiu codziennym.
BONUS 1. Złoty materiał w nietypowej, drewnianej wersji.
Czy wiesz, jak może wyglądać 1000? Tak, może to być sześcian lub łańcuch złotych pereł, to już przecież znasz.
Przy pomocy drewnianych jedności, dziesiątek i setek, odkryjesz nieskończone bogactwo możliwości łączenia 1000. elementów w fantazyjne konstrukcje. Na kursach w CUDzie były to dotąd m.in.: pagoda, Nowa Huta, Malediwy, zamek, imię „Maria”. Ciekawa jestem, jaki Ty i Twoje dzieci będziecie mieć pomysł na pracę z tym materiałem – napisz o tym do mnie, dobrze?
BONUS 2. Łańcuch 1000. pereł w wersji sensorycznej
To będzie Twoja ulubiona wersja pracy z tymi materiałami. Twoje ciało zapamięta mniejsze i większe odległości pomiędzy dziesiątkami i setkami. Ten sposób pracy wymyśliłam dzięki znajomości metody rytmiki. Tak, jestem też rytmiczką i wiem, jak ważna jest praca z ciałem. Pamięć mięśniowa, o której tyle pisała Maria Montessori, dzięki rytmice, funkcjonuje jeszcze lepiej
Szkolenie zawiera nagrania:
Produkty powiązane: